Skip to content

Aktualności

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Dziś na 🇵🇱patriotyczny🇵🇱 spektakl zaprosiła nas pani Natalia, razem z aktorami grupy teatralnej 🌾,,Ziarenko"🌾. Aktorzy jak zawsze stanęli na wysokości zadania i przygotowali dla nas piękną sztukę, która była bardzo ciekawa, pouczająca i wyreżyserowana w taki sposób, aby wszystkich zainteresować. Dla chętnych po przedstawieniu został zorganizowany quiz patriotyczny.👌🇵🇱❤️

Z niecierpliwością czekamy na kolejny spektakl👌🎭! Zobacz więcejZobacz mniej

Dziś na 🇵🇱patriotyczny🇵🇱 spektakl zaprosiła nas pani Natalia, razem z aktorami grupy teatralnej 🌾,,Ziarenko🌾. Aktorzy jak zawsze stanęli na wysokości zadania i przygotowali dla nas piękną sztukę, która była bardzo ciekawa, pouczająca i wyreżyserowana w taki sposób, aby wszystkich zainteresować. Dla chętnych po przedstawieniu został zorganizowany quiz patriotyczny.👌🇵🇱❤️
Z niecierpliwością czekamy na kolejny spektakl👌🎭!Image attachmentImage attachment+Image attachment

3 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Bardzo piękny spektakl super pozdrawiam serdecznie wszystkich

💃🎭🎤🎙️🎭🕺

2 dni temu
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie

🌼Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu🌼 to miejsce wyjątkowe, do którego udaliśmy się wczoraj na wycieczkę🚌🛣️. To tutaj zobaczyliśmy eksponaty należące do kultury ludowej przełomu XIX i XX wieku z Mazowsza północno-zachodniego. Pobyt w tym miejscu to niezapomniane wrażenia i pamiątka na całe życie👌😍. Obowiązkową atrakcją dla podniebienia była wizyta w Karczmie! 🧑‍🍳🥟🍰🍦 Zobacz więcejZobacz mniej

🌼Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu🌼 to miejsce wyjątkowe, do którego udaliśmy się wczoraj na wycieczkę🚌🛣️. To tutaj zobaczyliśmy eksponaty należące do kultury ludowej przełomu XIX i XX wieku z Mazowsza północno-zachodniego. Pobyt w tym miejscu to niezapomniane wrażenia i pamiątka na całe życie👌😍. Obowiązkową atrakcją dla podniebienia była wizyta w Karczmie! 🧑‍🍳🥟🍰🍦Image attachmentImage attachment+Image attachment

10 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Byliśmy też z wizytą u szewca😄 Poznaliśmy tajniki powstawania butów. Zobaczyliśmy narzędzia jakimi robiło się buty👞👢👠

je suis tellement heureuse de voyager avec vous à travers ces images. merci pur ces belles photos

Super😘

Super 🙂🙂🙂

Kolorowy dzień, więc humory dopisują. Wspaniale. Niech tak zostanie na cały kolejny tydzień.☺️👍

Piękny Sierpc 😁😇 pozdrawiam 🥰

Tacy to mają dobrze

😍😍😍

🛞🪵🌳🛖🏚️🧮🪜 🌈🚲🧺🧹🪓🪣🧑‍🍳 🐩🐑🐏🐐🐄🦌🦙 🐈‍⬛🐄🐎🦃🐓🦆🪿

4 dni temu
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie

Dziś w pracowni rękodzieła artystycznego 🎨🖌️powstawały kolorowe 🌷kwiaty🌼 z tektury, które będą pięknym elementem dekoracji podczas naszej corocznej imprezy z okazji Imienin naszego Patrona – Bł. Abp. A. J. Nowowiejskiego😍❤️‼️Wszystkim uczestnikom dzisiejszych zajęć dopisywał świetny nastrój a po skończonej pracy, pozwoliliśmy sobie na dawkę przyjemności w postaci popcornu 🍿❤️. Zobacz więcejZobacz mniej

Dziś w pracowni rękodzieła artystycznego 🎨🖌️powstawały kolorowe 🌷kwiaty🌼 z tektury, które będą pięknym elementem dekoracji podczas naszej corocznej imprezy z okazji Imienin naszego Patrona - Bł. Abp. A. J. Nowowiejskiego😍❤️‼️Wszystkim uczestnikom dzisiejszych zajęć dopisywał świetny nastrój a po skończonej pracy, pozwoliliśmy sobie na dawkę przyjemności w postaci popcornu 🍿❤️.Image attachmentImage attachment+Image attachment

3 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Très joli, coloré. Je vois de la joie😀

A przy tym wszystkim⬆️ świetnie się bawiliśmy 🎨🖌️👌‼️

🌹♥️🌹♥️🌹

Wszystko, co dobre szybko się kończy… można by stwierdzić o naszej nadmorskiej wyprawie💁🙆‍♀️ Krótko, ale jak intensywnie‼️💪 Wspólnie z uczestnikami WTZ w Gostyninie udaliśmy się do Trójmiasta, gdzie po zwiedzaniu Gdańska i Sopotu popłynęliśmy z Gdyni promem do 🇸🇪Szwecji, by zobaczyć wszystko to, co jest charakterystyczne dla tego kraju: zabytki, krajobrazy, czy współczesne miasta.🛳 Tam z przewodnikiem zwiedziliśmy Karlskrona i Ronneby. Mieliśmy też okazję zobaczyć cmentarzysko z epoki wikingów i poznać codzienne życie i zwyczaje Szwedów. Niespodzianką dla Wszystkich okazał się w drodze powrotnej pobyt w Toruniu, gdzie mieliśmy zajęcia praktyczne w „Piernikarni Starotoruńskiej”.👨‍🍳 To był dla Nas Wszystkich – zdecydowanie dobry czas 😊 Dziękujemy WTZ Gostynin za kolejne już wspólne podróżowanie oraz Biurze Concordia za współpracę i wspaniałą organizację wyjazdu. Zobacz więcejZobacz mniej

Wszystko, co dobre szybko się kończy… można by stwierdzić o naszej nadmorskiej wyprawie💁🙆‍♀️ Krótko, ale jak intensywnie‼️💪 Wspólnie z uczestnikami WTZ w Gostyninie udaliśmy się do Trójmiasta, gdzie po zwiedzaniu Gdańska i Sopotu popłynęliśmy z Gdyni promem do 🇸🇪Szwecji, by zobaczyć wszystko to, co jest charakterystyczne dla tego kraju: zabytki, krajobrazy, czy współczesne miasta.🛳 Tam z przewodnikiem zwiedziliśmy Karlskrona i Ronneby. Mieliśmy też okazję zobaczyć cmentarzysko z epoki wikingów i poznać codzienne życie i zwyczaje Szwedów. Niespodzianką dla Wszystkich okazał się w drodze powrotnej pobyt w Toruniu, gdzie mieliśmy zajęcia praktyczne w „Piernikarni Starotoruńskiej”.👨‍🍳 To był dla Nas Wszystkich - zdecydowanie dobry czas 😊 Dziękujemy WTZ Gostynin za kolejne już wspólne podróżowanie oraz Biurze Concordia za współpracę i wspaniałą organizację wyjazdu.Image attachmentImage attachment+Image attachment

6 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

merci pour ce beau reportage. Cela donne envie! La suède est sur ma liste de pays à découvrir. J’ai reconnu certains endroits de Torun😍

Świat jest piękny i warto go zwiedzać zawsze, kiedy nadarzy się taka okazja.🙂 Brawo. Gratuluję tak pięknych przeżyć.

Pieknie Super wycieczka

Świetny czas,cudne widoki,wspaniali ludzie 😍

Ale przygoda!

Pięknie ♥️

6 dni temu
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie

Wczorajsze popołudnie spędziliśmy w Kinie Przedwiośnie, w którym mieliśmy możliwość obejrzeć 🍿film pt.:,,Mój 🐕pies Artur". To była 🤩piękna, 🥹wzruszająca historia przedstawiająca więzi ludzi ze zwierzętami. Po 🎥filmie wybraliśmy się na krótki 🚶🏼‍♀️spacer aby w cudownych okolicznościach przyrody 🌳🌷porozmawiać o naszych wrażeniach! Zobacz więcejZobacz mniej

Wczorajsze popołudnie spędziliśmy w Kinie Przedwiośnie, w którym mieliśmy możliwość obejrzeć 🍿film pt.:,,Mój 🐕pies Artur. To była 🤩piękna, 🥹wzruszająca historia przedstawiająca więzi ludzi ze zwierzętami. Po 🎥filmie wybraliśmy się na krótki 🚶🏼‍♀️spacer aby w cudownych okolicznościach przyrody 🌳🌷porozmawiać o naszych wrażeniach!Image attachmentImage attachment+7Image attachment

2 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Kwitnące kasztany, błękitne niebo, piękny film i szczęśliwi ludzie. To było niezwykłe popołudnie 🙂❤️

Ahoj przygodo‼️👋🌊 🇸🇪🇵🇱

Słonecznie, wiosennie witamy i pozdrawiamy 😄🌞❤️👋Meldujemy, że my już w drodze do Gdyni 😊 skąd dalej 🛳 płyniemy do Szwecji🇸🇪 Zobacz więcejZobacz mniej

Słonecznie, wiosennie witamy i pozdrawiamy 😄🌞❤️👋
Meldujemy, że my już w drodze do Gdyni 😊 skąd dalej 🛳 płyniemy do Szwecji🇸🇪Image attachmentImage attachment+7Image attachment

23 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Dużo słońca i miłych wrażeń 🛳️🌞⛱️

Bon voyage

Udanego wyjazdu, bawcie się dobrze

Super

Udanego wypoczynku

Udanego wypoczynku 😍😀❤️

Udanego wypoczynku miłej zabawy 🥰

Szczęśliwej podróży i fajnego wyjazdu pozdrawiam